26 Eylül 2012 Çarşamba

30 kg. ZAYIFLAMA ve 84 cm İncelme – Sağlıklı Kalıcı Kilo Verme





100 GÜNDE

30 kg. ZAYIFLAMA ve 84 cm İncelme – Sağlıklı Kalıcı Kilo Verme

Şimdi 100 günde tam 30 kg. nasıl mı verdim? Çok basit! KİLO KOVUCUMLA! Her zaman destek oldu! İstediğim her an yanımdaydı. O benim doğru hedefe yönlendirdi, hedefime kilitlenmemi sağladı. Tökezlememe izin vermedi! Bu sefer başaracağıma inandırdı! Sıkıldığım bunaldığım anlarda ailemizden biri oldu, hep arkam da durdu. Ben de verdim sırtımı kilo kovucuma; nasıl zayıfladım, nasıl değiştim, nasıl geliştim hiç anlamadım… Her şeyi sindirerek adım adım öğrendim, taşa kazınan yazı gibi her söylediği bir bir aklımda, hep de aklımda kalacak!



Zayıflama sürecinde beni tartı üzerindeki rakamlarla eş tutmayan tek kişi hayatımda… Taşıdığım bu bedenin içerisinde bir ruh taşıdığımı unutmadan bana insanca davranan… Zayıflamam için bana o tekdüze diyet listelerini dayatmadan, az ye! hareket et! Demeden… Zorlamadan, zihnimi özgürleştirerek zayıflamamı sağladı benim kilo kovucum! O kadar değerli ki benim için… Bana hayatımı, mutluluğumu, kendime güvenimi ve en son eski bedenimi geri getirmemi sağladı. Sabırla öğreterek, eğiterek, bana öğretmenlik yaparak, yaşam coach’um oldu! Ama 2 haftalık kurslardan sonra sertifika alıp “yaşam koçuyum” diyenlerden olmadan… sıradan bilgilerle değil, doğru şiddette, doğru frekans da düşünce şiddetini zihnime iletmemi öğreterek, Zihnimi, algımı, alışkanlıklarımı değiştirerek, geçici olarak değil, yaşam boyu ‘bilinçli pozitif’ düşünmeye ve sağlıklı yaşamaya odakladı beni. Keyif alarak, gerektiğinde yememenin mutluluğunu yaşayarak, hem de baş ağrısı çekmeden, yatak döşek yatmadan, yemek saatini gözetmeden, diyetsiz-listesiz zayıflamamı sağlayacak her şeyi bana öğrettiği ve yaşattığı için sonsuz teşekkür ediyorum…

ZAYIFLAMA BAŞARI HİKAYESİNİN DEVAMI İÇİN TIKLAYIN---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder