10 Temmuz 2012 Salı

YENİ BİR HAYAT PROGRAMI ARDINDAKİ SIR PERDESİ,89 KİLODAN 50'YE

89 KİLODAN 50'YE
Eğer  siz de benim gibi 18 yaşını yeni doldurmuş bir genç kızsanız ve yaşıtlarınız alımlıyken siz kiloluysanız sizin de hayatınız altüst olur değil mi? Sizin de gelecek adına hayaller kurmak bir nebze de olsun gelmez içinizden...
Evet ben de 18 yaşındayım ve 89 kiloyum. Kendimi bildim bileli kiloluyum. Öyle ki ailem izin verse Yeni Bir Hayat zayıflama programına katılacak, ekranlarda zayıflayanlardan biri de ben olacaktım.Başta abim karşı çıktı bu isteğime. Sebebi ise; öncelikle obez olacak derecede kilolu değildim. Yeni Bir Hayat gibi bir programa katılıp da kendimi ekranlarda teşhir edecek kadar çaresiz de değildim. İyi ki de katılmmaışım diyorum şimdi.
Şuan abim www.vucudunsifresi diye bir siyetle irtibata geçti ve randevumu aldı. Sanırım benim de bir kilobekçim olacak ve en kısa zamanda bu kilolardan kurtulacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder