6 Temmuz 2012 Cuma

YENİ BİR HAYAT ZAYIFLAMA DİYETLERİ TAKİP- 4 AYDA 45 KİLO VERME

%100 zayıflama garantisi ile HK Zayıflama Kampı
Yaşıtlarım hep dalga geçti benimle.Aşık olduklarım bile...En kötüsü de ne biliyor musunuz?Ben bir sofrada hiçbirzaman doyana kadar yemek yiyemedim. Utandım, yanımdakiler ailem bile olsa... Çünkü herkes göz ucuyla bana bakardı. Sanki ben masada herşeyi yiyip bitirecekmişim de onlar aç kalacakmış gibi... Böyle zamanlaın acısını yalnız kaldığımda çıkardım. Ne bulduysam patlayasıya yedim hepsini...

Zaten böyle böyle geldim 90'lı kilolara. Bıçak kemiğe dayandı artık. Zayıflamalıyım.
Geçen gün bir blog sitesinde okudum, Zayıflama Okulu'nda zayıflama başarısı gibi bişeydi yanılmıyorsam. 30'lu yaşlarda bir erkeğin 5 ayda 54 kiloverdiği anlatılmıştı. Mümkün mü sizce de? Deneyip başarısız olduğum yöntemler beni herşeye karşı şüpheye düşürdü ister ister istemez.
Yine de biryerden başlamak lazım. Son zamanlarda Yeni Bir Hayat programındaki diyetleri uygulamaya kalktım ama beceremedim doğal olarak. Bir günüm diğerini tutumuyor ki. Yeni Bir Hayat programını neredeyse her bölüm izledim. Yeni Bir Hayat yarışmacılarını örnek aldım. Ama sonuç sıfır işte.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder